Other Languages
Moderators: carolilly, tatibsblp, Jenna, Janine, Marta, Ice_Angel_69
Anonymous wrote:herre!!! er jeg den eneste her som ikke snakker fransk eller spansk... nei og nei....no føler eg meg litt outsider... ja ja![]()
Fotre! quina llengua mes lletja, de segur que escup mes perdigons que paraules... jejeje crec que cuan diu SPANSK es refereix a nosaltres... y despres es nomena a si mateix com outsider... deu de ser d'un pais extrany...
Outsider??? Where are you from? Finland?

RINCONETE wrote:Anonymous wrote:herre!!! er jeg den eneste her som ikke snakker fransk eller spansk... nei og nei....no føler eg meg litt outsider... ja ja![]()
Fotre! quina llengua mes lletja, de segur que escup mes perdigons que paraules... jejeje crec que cuan diu SPANSK es refereix a nosaltres... y despres es nomena a si mateix com outsider... deu de ser d'un pais extrany...
that was me.... and NO i'm NOT from Finland...
keyplayer wrote:Kate-15 wrote:je parle français un peu, mais coûte parce qu'il est ma seconde année de français
moi aussi, et un peu d'allemand.
Oh, très bien! je ne sais pas d'allemand...
Last edited by Marta on Wed Jan 18, 2006 7:28 pm, edited 2 times in total.
RINCONETE wrote:Anonymous wrote:herre!!! er jeg den eneste her som ikke snakker fransk eller spansk... nei og nei....no føler eg meg litt outsider... ja ja![]()
Ome... si es la seva llengua... jaja i no diguis akestes coses aki, no et confiis q no tentenguin xD i sino... mira com la Sun va entendre els de l'aeroport... mai se sap
Kate-15 wrote:
Ome... si es la seva llengua... jaja i no diguis akestes coses aki, no et confiis q no tentenguin xD i sino... mira com la Sun va entendre els de l'aeroport... mai se sapen tot cas... si k es raret si... jejejeje
Marta, les llengues llatines li donen 1000 pataes al angles, aleman, i per eixemple al noruego d'aquesta xicona.
...un altra cosa... ara que ho-dius... Mare!!! tens rao, igual els franco-parlants ens entenen als valencians-catalans !!! jijijijijijiji!!!!
Pregunta-li, que tu saps françes
Es aixina? = Mon ami françois, vu comprendré le catalan?????

RINCONETE wrote:C arma wrote:perdona'm pero jo no parle catala ¬¬''
Tens rao Carma, jo tampoc. Aixo es valencià . Marta parla català , d'acord.
Pero be, hi ha poques diferencies... a mes tenen les mateixes arrels.
No pasa res
Bé, no ens emprenyem Carma! jeje jo català i vosaltres valencià . si? XDD
- Judyngeline
-
wowwowow x finnnnnn lalalala em sento lliure jajajajaajjaja
i ke som tots catalans i valencians ? vull dir, no hi ha ningu k nomes sapiga parlar espanyol ????
i ke som tots catalans i valencians ? vull dir, no hi ha ningu k nomes sapiga parlar espanyol ????
Judyngeline wrote:wowwowow x finnnnnn lalalala em sento lliure jajajajaajjaja
JAJAJJAJAJAJAJA!!!
Quina casualitat!!! 4 espanyols al forum i tots de l'arc mediterrani, jejeje i a mes a mes 2 catalans i els altres 2 valencians, jijijijiji
... i ningu parlan castella, perque no ens entinguen... aquestos guiris pensaran que som bojos!!!